ÖPPET: Mån - Fre 10.00 - 18.00 Lördag 10.00- 14.00



Är DU intresserad av något på denna Blogg? Kontakta oss via Mailen eller Telefon.




torsdag 11 mars 2010

Nyheter på väg in i butiken

Massor med nyheter är på väg och jag kan knappt stå ut med väntan.
Det är 28 år sedan butiken startades upp men sedan i Lördags är butiken min och jag
bara längtar tills vi fått sätta hela vår prägel på butiken.
Efter 9 års tjänst så kan jag säga att lusten är stor att sätta tänderna i en massa
förändringar och gobitar:)
Första nya leverantören är Sebra från Danmark, underbara barn prylar är på väg.
På bilden syns delar av en väggdekor med slott som kommer in, även en väggdekor med bilar kommer för killar.

Nyheter från Dixie kommer oxå in snart med läckra plåtburkar och som på bilden ett set med plast burkar i härliga färger:))

Jag blir sugen på att diska och städa av dessa färgglada bilder, våren är full med färg.

Ha det bra kram Lotta och Hanna på 2 Rum & Kök.

3 kommentarer:

  1. Jippie! I'm first!
    GRATTIS till er nya butik! Blir KANON det här.

    kram och ett varmt lycka till! Vero

    SvaraRadera
  2. Härligt! Man blir riktigt glad av denna färgkavalkad :o)

    Stort Lycka Till med den nya butiken.

    Kram

    Monika

    SvaraRadera
  3. Va roligt!! GRATTIS!! Saknar er mycket! Puss och kram till båda två!!!

    Azra

    SvaraRadera