ÖPPET: Mån - Fre 10.00 - 18.00 Lördag 10.00- 14.00



Är DU intresserad av något på denna Blogg? Kontakta oss via Mailen eller Telefon.




fredag 4 mars 2011

Gense kan bestick....

Pierre Forssells klassiska coctailgaffel är tillbaka och den är underbart snygg...
Tillverkades från början på 50talet.

Nu har vi specialpris på en fyrpack med coctail gafflar då man får en tapas tallrik på köpet.
Tallrikarna kommer att finnas att köpa separat senare under våren.



Besticket Focus från Gense är jag själv uppväxt med så det väcker lite minnen.
Dom ligger i en låda med 12 delar till special pris 349,00 ord. 599,00
Design Folke Arström


Besticken Tulip är tillverkad i retro stil men är en helt ny design.


Gense Mambo 24 delar för 499,00
Gense Jenka 24 delar 499,00

Pierre Forssells underbara ströare (Shakers) har kommit tillbaka i nyproduktion..äntligen säger jag
dessa är jag oxå uppväxt med men mor vägrade släppa dem när jag flyttade ur boet.
Nu kan jag köpa dem själv=)
Salt, peppar och socker ströare
Special pris just nu på trion med ströare 479,00
Retro stilen har nog kommit för att stanna och det är så roligt när tillverkarna dammar av sina
50 tals alster och skapar nya så alla generationer hinner njuta av formerna från förr.
Ha en varm och härlig helg, solen lyser och snön tinar..
Välkommen in
Hanna & Eva-Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar